Մարքեթինգի Կառավարում
- Եթե Դուք հոգնել եք մարքեթինգի անորոշությունից
- Եթե ընկերության ղեկավարը և մարքեթոլոգը փոխադարձաբար դժգոհ են միմյանցից
- Եթե հասկանալի չէ, թե ի՞նչպես կարող եք դրդել մարքեթինգի բաժնին՝ աշխատելու ավելի արդյունավետ և համակարգված
Ուրեմն լուծումը ոչ թե մարքեթինգի մեջ է, այլ դրա ճիշտ և արդյունավետ կազմակերպումն ու կառավարումը. սա կառավարչական խնդիր է։ Այժմ, Դուք ունեք բացառիկ հնարավորություն՝ մասնակցելու մարքեթինգի կառավարման սեմինարին, որը կկայանա ապրիլի 27-ին, 29-ին և 30-ին։
Սեմինարը կվարի կառավարչական ոլորտի փորձագետ՝ Արթուր Ոսկանյանը, որն ունի տարիների փորձ ոլորտում և տիրապետում է բազմաթիվ կառավարչական տեխնոլոգիաների։
Դուք կունենաք հնարավորություն քննարկելու ոչ միայն մարքեթինգում հանդիպող խնդիրները, այլև առկա կառավարչական հարցերը և դրանց լուծման մեթոդները։ Սեմինարը նախատեսված է առաջին հերթին այն մասնագետների համար, որոնք կազմակերպության ներսում պատասխանատու են մարքեթինգի արդյունավետության համար։
Սեմինարի ընթացքում կքնարկենք՝ ինչպես ձևավորել ճիշտ ակնկալիքներ մարքեթինգից և ինչպես կազմակերպել այն՝ ցանկալի արդյունքի հասնելու համար:
Սեմինարի արդյունքում Դուք կիմանաք՝
- Ինչպես ստեղծել արդյունավետ մարքեթինգային ծառայություն, որը կհամապատասխանի ղեկավարության ակնկալիքներին
- Կծանոթանաք մարքեթինգի կազմակերպման մեթոդներին
- Կտեղեկանաք մարքեթինգի չափման մետրիկաներին և արդյունքների վրա ազդեցություն ունենալու տեխնոլոգիաներին
- Կսովորեք հիմնավորել առաջարկվող մարքեթինգային բյուջեն և կառավարել ռեսուրսները
Գրանցվե՛ք հիմա, որպեսզի ամրագրեք Ձեր տեղը և մեզ հետ միասին գտնեք մարքեթինգի արդյունավետ կառավաման ուղին:
Մաշտոցի Պողոտա 5 ( Փակ Շուկա 3-րդ հարկ)
ապրիլի 27, Շաբաթ, 19:00